סעיף 11 לחוק עבודת נשים – פנקס העובדות
עולם העבודה |
מאי 29, 2021
-
חוק עבודת נשים, תשי"ד-1954
- פנקס העובדות
11 (א) מעסיק חייב לנהל פנקס שבו יירשמו ביחס לכל עובדת פרטים אלה:
(1) השם ושם המשפחה;
(2) הכתובת;
(3) תיאור עבודתה;
(4) תאריך תחילת העבודה;
(5) תקופת תקופת הלידה וההורות;
(6) תקופת העדרה מהעבודה לפי סעיף 7;
(7) כל פרט אחר שנקבע בתקנות.
(ב) שר העבודה יקבע, בהודעה שתפורסם ברשומות, את סוגי המעסיקים שעליהם יחול סעיף זה, ורשאי הוא לקבוע כאמור שהפנקס יהיה חלק מפנקס אחר שהמעסיק חייב לנהלו על פי חוק ששר העבודה ממונה על ביצועו.
לא הותקנו תקנות מכוח סעיף זה.